Sveiki užsukę!



2009 m. rugsėjo 20 d., sekmadienis

Sausainiai su džemu


250 g miltų,
250 g manų kruopų,
200 g cukraus,
2 kiaušinių,
150 g sviesto arba kepinių margarino,
~8 g kepimo miltelių,
300 g uogų arba uogienės (man tiek neprireikė, nes

dėjau ant kiekvieno sausainiuko po laaabai mažuti lašiuką, kad neišsilietų)
Iš miltų (sumaišytų su kepimo milteliais),manų kruopų,sviesto,kiaušinių ir 150 g cukraus suminkykite vienalytę tešlą.Suformuokite vienodo dydžio tešlos kamuoliukus (man išėjo 42).Juos dėkite į kepimo popieriumi išklotą skardą,kiekviename įspauskite giloką duobutę,kurią pripildykite su likusiu cukrumi sumaigytų uogų arba uogienės. Aš naudojau labai saldžią ir tirštą naminę braškių uogiehnę, todėl cukrus visas buvo sudėtas į tešlą.Kepkite iki 200 laipsnių karščio įkaitintoje orkaitėje,apie 15 minučių,kol gražiai apskrus. Labai reikia prižiūrėti, nes linkę apdegti. Aš kepiau žymiai mažesnėje temperatūroje.
Gavosi trapūs,nekieti ir labai skanūs sausainiukai , man gal kiek per saldūs. Dedant labai saldžią uogienę į tešlą galima dėtį tik pusę cukraus kiekio.

Recepto šaltinis: SuperMamos Forumas.

Komentarų nėra: